Partnerství. (Media:list)
Partnerství. (Media:list)
Praha, září 2017 – Program OSN pro životní prostředí (UN Environment) a společnost Discovery Communications oznámily dynamické, multimediální partnerství, které si bude klást za cíl zvýšit povědomí o nejtíživějších problémech souvisejících s životním prostředím naší planety, a zároveň nabídnou inovativní řešení těchto problémů.

„V rámci dosahování těchto cílů také zahájil spolupráci se společností Discovery Communications. Společně budou mimo jiné vytvářet a distribuovat originální obsah, který má upozorňovat na palčivá témata jako např. nezákonný obchod se zvířaty a rostlinstvem a jeho důsledky pro naši planetu,“ sděluje Miluše Kozlíčková ze společnosti Media:list.

Společnost Discovery spolu s programem OSN vytvoří originální obsah o životním prostředí. Důraz budou klást zejména na ochranu životního prostředí, vyzdvihnou důležité příběhy naší planety a jednotlivcům a komunitám ukáží, že i oni mají moc mnohé změnit. Zmíněný obsah bude distribuován prostřednictvím rozsáhlých lineárních a digitálních kanálů a přes sociální média společnosti Discovery Communications a Organizace spojených národů.

„Pro nás z programu OSN pro životní prostředí je to skvělá příležitost. Společnost Discovery Communications je po celém světě známá svou schopností uchvátit diváky svými příběhy, které jsou zároveň zábavné i poučné. Svými pořady navíc Discovery dokáže diváky inspirovat,“ řekl Erik Solheim, výkonný ředitel programu OSN pro životní prostředí. „Toto partnerství pomůže motivovat a pozitivně ovlivnit diváky po celém světě, aby pomohli chránit životní prostředí.“

„Uvedení těch nejdůležitějších příběhů o našem životním prostředí je součástí DNA společnosti Discovery. A osvětlit, co můžeme udělat pro ochranu naší planety, je naší společnosti vlastní,“ uvedl David Zaslav, prezident a generální ředitel společnosti Discovery Communications. „Společně s OSN využije Discovery své globální platformy a přinese zmíněné příběhy a poselství divákům po celém světě, což by mohlo mít trvalý pozitivní výsledek pro naši planetu.“

Ochrana zvěře a rostlinstva

Spolupráce bude také zahrnovat rozvoj iniciativ týkajících se ochrany zvěře a rostlinstva, uslyšíme vyjádření od předních odborníků z Programu OSN pro životní prostředí a také od celebrit, a vedoucí pracovníci společnosti Discovery se budou účastnit událostí a dalšího programu OSN týkajícího se životního prostředí.

Jedním z hlavních bodů tohoto partnerství bude také získat celosvětovou pozornost a následně aktivně bojovat proti nezákonnému obchodu se zvířaty a rostlinstvem, a to prostřednictvím kampaně OSN s názvem Wild for Life. Cílem kampaně je, aby se zločiny spjaté se zvířaty a rostlinami staly osobním problémem všech.

Můžete se vyfotit s ohroženým zvířetem a sdílet

Každý účastník bude tedy požádán, aby objevil ohrožené druhy, vytvořil si s ohroženým zvířetem „zmorfovaný“ obrázek a pak ho sdílel na sociálních sítích, aby tak inspiroval ostatní k tomu, dozvědět se o této problematice více. Od svého zahájení, které se konalo před rokem, se kampaň dostala k více než jedné miliardě lidí a zapojilo se do ní 30 celosvětově známých celebrit. Program OSN pro životní prostředí a společnost Discovery Communications za sebou mají úspěšnou spolupráci na dvou významných konferencích – jsou to Úmluva o mezinárodním obchodu s ohroženými druhy v Jižní Africe a Hanojská konference ve Vietnamu – které měly za cíl zmobilizovat veřejnost v této kritické otázce.

Partnerství s cílem vytvořit a distribuovat původní obsah o životním prostředí a jeho ochraně.

O společnosti Discovery

Společnost Discovery Communications si od svého založení před více než třiceti lety klade za cíl vyprávět příběhy o životním prostředí a ochraně živočichů, díky nimž je naše planeta výjimečná. Využívá k tomu své ohromné tvůrčí zdroje a bezkonkurenční možnost oslovit více než 3 miliardy diváků po celém světě prostřednictvím rozsáhlých lineárních a digitálních kanálů a sociálních médií.

V roce 2016 zahájila společnost Discovery projekt C.A.T. (Conserving Acres for Tigers – ochrana prostředí pro tygry). Tento obrovský krok byl umožněn díky spolupráci se Světovým fondem na ochranu přírody a jeho cílem je do roku 2022 zdvojnásobit populaci divokých tygrů. V rámci partnerství se Světovým fondem na ochranu přírody se společnost Discovery v roce 2016 dohodla na financování chráněných míst výskytu divokých tygrů v Indii a Bhútánu. Cílem bylo ochránit tygry a zvýšit jejich populaci, která se za poslední století snížila o neuvěřitelných 96 %.

Partnerství Programu OSN pro životní prostředí se společností Discovery je účinné od jeho oficiálního zahájení v New Yorku, které se konalo 19. září 2017.

O programu OSN pro životní prostředí

20170929-osn-unep2
 
Program OSN pro životní prostředí je instituce, která funguje jako hlavní prostředek celosvětové kontroly životního prostředí. Zajišťuje vedení a podporuje partnerství ve spojitosti s péčí o životní prostředí tím, že inspiruje, informuje a umožňuje národům a všem lidem zlepšovat kvalitu jejich života, aniž by tím byla ohrožena kvalita života příštích generací. Program OSN pro životní prostředí funguje ve spolupráci s vládami příslušných zemí, soukromým sektorem, občany a ostatními subjekty OSN, a také s mezinárodními organizacemi po celém světě.

O Discovery Communications

Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) uspokojuje touhu po poznání a baví diváky po celém světě svými prvotřídními populárně naučnými, life-stylovými, sportovními a dětskými programy. Do portfolia stanic Discovery patří například programy Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, Animal Planet, Science a Turbo/Velocity, aj. Programy Discovery sledují celkem až 3 miliardy diváků z více než 220 zemí, kteří každoročně dohromady zhlédnou 54 miliard hodin programového obsahu Discovery. Programová nabídka Discovery přesahuje tradiční televizní vysílání. Zahrnuje totiž například produkty spadající pod službu TV Everywhere včetně Discovery GO nebo Discovery Kids Play; dále nadstandardní streamingové služby jako Eurosport Player; digitální vysílání a videa pro sociální sítě (sociální video) společnosti Group Nine Media; a virtuální realitu prostřednictvím Discovery VR. V červenci 2017 oznámila společnost Discovery dohodu o koupi společnosti Scripps Networks Interactive. Transakce by měla být dokončena počátkem roku 2018.

Více informací naleznete na stránkách www.discoverycommunications.com.