Český výrobce piva Bernard vytvořil motivační video, kterým chce podpořit lidi a společnost v období krize.

„Svět kolem zešílel. Ale všechno těžké a zlé překonáme, když budeme spolu, když se podržíme a nezůstaneme sami,“ píší autoři videospotu. „Pokud to cítíte stejně jako my, pošlete naše poselství dál. Věříme, že lidem dodá sílu.“

Autorem námětu, scénáře i konečného zpracování je režisér Jiří Mádl. Natočil pět mikropříběhů, které se uzavírají v posledních okamžicích netradičně dlouhého 90vteřinového spotu. K vyprávění nebylo potřeba slov, příběhy se odehrávají pouze na podkresu melodie New Britain, árie neznámého autora pravděpodobně z Irska, v provedení klavíristy Petra Maláska.


„V minulosti jsme poukazovali na různé absurdity a vzkazovali jsme lidem, ať se drží. Jenže teď už svět v mnoha ohledech doslova zešílel, a tím nemyslím jen důsledky epidemické situace. Je třeba se tomu postavit, pozitivně, společně,“ říká majitel rodinného pivovaru Stanislav Bernard.

Natáčelo se v průběhu února, ve scéně natáčené v Humpolci si zahráli i zaměstnanci pivovaru.