Rubrika: Film
Moderní filmové muzikály potřebují nevyužitý zdroj talentů
Hvězdy Broadwaye nemají vždy příležitost ztvárnit své role na stříbrném plátně. Mezi nejznámější a nejoblíbenější filmy...
Rebekah Brannan 4. 10. 2024 Kultura
Jaké filmy (ne)jsou vhodné pro děti? Hodnocení přístupnosti a návod pro rodiče
Kdo určuje, zda je film „nevhodný do 12 let“ či nevhodný pro děti do 15 nebo 18 let? Podle čeho se mohou rodiče dozvědět, zda film obsahuje sexuální scény, užívání drog nebo násilí a strach, aniž by ho museli dopředu vidět? Odpovědi naleznete v článku.
Milan Kajínek 23. 8. 2024 Kultura
Dnes vstupuje do kin film Vlny o dosud utajených příbězích novinářů Československého rozhlasu
Snímek, který měl Mádl připravovat deset let, slibuje „napínavé a doposud utajené příběhy novinářů Československého rozhlasu“.
Milan Kajínek 15. 8. 2024 Kultura
Recenze filmu Vetřelec: Romulus – hororové varování před genovým inženýrstvím a umělou inteligencí
Otázky robotiky a lidskosti posouvá Romulus do nových dimenzí. Kromě toho, že nový díl přirozeně čerpá z hlavního námětu, otevírá řadu hlubokých otázek, které předchozí díly neřešily.
Milan Kajínek 15. 8. 2024 Kultura
4 skvělé filmy o světové válce
Bylo natočeno mnoho filmů zachycujících první a druhou světovou válku, ale tyto čtyři vynikají svou akčností, dějem a emocionální odezvou.
Walker Larson 3. 8. 2024 Kultura
Srdce pro dobro ostatních a duše filmu Velký den slečny Pettigrewové
Romantická komedie Velký den slečny Pettigrewové, která byla zfilmována podle románu Winifred Watsonové, ukazuje jeden velice zajímavý rys hlavní postavy. Kéž bych dokázal vidět tu dobrou část člověka a podpořit ji jako ona.
Milan Kajínek 31. 7. 2024 Společnost
Recenze filmu: V hlavě 2 – poučná a velmi hodnotná animovaná zábava
Viděli jste fronty diváků na animovaný film V hlavě 2? Celosvětově jich zatím bylo dost na jeden a půl miliardy dolarů v tržbách.
Pavel Porubiak 28. 7. 2024 Kultura
Recenze filmu: Deadpool & Wolverine – Skvostná komediální řežba
Na třetí část filmů o Deadpoolovi se těšila spousta lidí a postupem času to působilo, že právem. Kromě vydařených ukázek scén z filmu (kterých možná bylo až příliš mnoho) se také nestává pokaždé, že marketing filmu by sestával z vytváření dodatečného obsahu typu „Hugh Jackman a Ryan Reynolds vaří s Gordonem Ramsayem“, „Deadpool a Wolverine jsou ve studiu Spotify“ anebo sezení u Jimmyho Fallona.
Pavel Porubiak 25. 7. 2024 Kultura