Cukrovinky Skittles, známé svým sloganem „Taste the Rainbow“ (Ochutnejte duhu), čelí za marketingovou kampaň propagující LGBT výhrůžkám, že se jim dostane stejného „zacházení jako Bud Light“.

Propagační kampaň Skittles 2023 „Pride Pack“ obsahuje barevné návrhy pěti LGBT umělců na šedém pozadí.

Šedá barva je „upomínkou“ na první propagaci Pride bonbónů v roce 2020, kterou oznámila Mars Inc. mateřská společnost Skittles, v květnu 2020 pro nadcházející červnovou kampaň. Červen příznivci LGBTQ+ komunity slaví jako Pride Month (měsíc hrdosti).

Tradičně barevné bonbony uvnitř byly rovněž šedé.

Současné Kampaně Skittles se však dostaly pod palbu kritiky. Kvůli podobným kampaním propagujícím LGBT ideologii byly letos bojkotovány velké značky a společnosti, včetně Bud Light a Target.

Moderátor konzervativní talk show Joe Pagliarulo 14. srpna na sociálních sítích sarkasticky blahopřálspolečnosti Skittles a uvedl: „Právě jste si zajistili, že drtivá většina lidí si už NIKDY nekoupí váš výrobek. Nikdo nechce, aby mu cukrovinka kázala o pohlavní identitě ani sexuální orientaci,“ tvrdil. 

Společnost Mars za její marketingovou kampaň „zaměřenou na děti“ kritizoval na „X“ Dr. Robert Malone. Přidal se k němu prezident organizace Judicial Watch Tom Fitton, který uvedl, že propagace „cílí na děti transgenderovou extremistickou sexuální propagandou“ a „na obaly dává ‚Black Trans Lives Matter‘!“.

Názor, že Skittles si „koleduje“ o bojkot, sdílela dokonce i organizace Gays Agains Groomers.

Známý konzervativní kanál Libs of TikTok, napsal: „@Skittles se snaží z vašich dětí udělat BLM & LGBTQ+ aktivisty,“ a dodala, že „Skittles se staly zcela woke“.

Proti-reakce

Daniel Villarreal z organizace LGBTQ Nation 14. srpna kritizoval „pravičáky“ – kteří již vedli úspěšné a finančně bolestivé bojkoty proti značkám Bud Light a Target – za to, že na seznam bojkotovaných výrobků přidali i Skittles.

„Tyto sladkosti oslavují Pride už léta,“ napsal. „Hejtři to zřejmě zjistili až teď.“

Společnost Skittles během těchto kampaní spolupracovala s GLAAD, přední světovou skupinou na podporu LGBT komunity, které věnovala 1 dolar z každého prodaného balení s maximálním stropem 100 000 dolarů.

Hank Izzo, viceprezident pro marketing společnosti Mars, v oznámení první takové kampaně v roce 2020 uvedl: „Věříme, že vzdát se duhy znamená mnohem víc než jen odstranit barvy z našich balíčků Skittles, a jsme nadšeni, že můžeme přispět ke změně komunity LGBTQ+ prostřednictvím našeho partnerství s GLAAD, a to nejen v červnu, ale po celý rok.“

Překlad a redakční zkrácení původní zprávy americké redakce: Kateřina Kudláčková