Štítek: recenze
„The Return“: Mistrovský výkon Ralpha Fiennese jako Odyssea
Film The Return sleduje Odysseův návrat domů plný tichého boje, vnitřních démonů a mistrných výkonů Ralpha Fiennese a Juliette Binocheové.
Mark Jackson 17. 12. 2024 Film
„Kočičí odysea“: Úžasné animované rodinné dobrodružství
Film „Kočičí odysea“ s vynikajícím hodnocením je unikátní animované dobrodružství bez dialogů a písní o přežití a spojení zvířat v postapokalyptickém světě. Užijte si ho se svými dětmi v kinech od 2. ledna 2025.
Michael Clark 13. 12. 2024 Film
Recenze filmu – Pán prstenů: Válka Rohirů
Poslední animované zpracování Pána prstenů sedí spíše než do žánru fantasy do formátu historického středověkého filmu. I přes pár fantasy prvků je celé zpracování tak nohama na zemi, že opravdu připomíná jiný žánr, než v jakém existuje svět Tolkiena, a má v podstatě v sobě i méně fantasy, než pozdější řady seriálu Hra o trůny.
Pavel Porubiak 10. 12. 2024 Film
Pachinko – 2. série: Naprosto úchvatné
Seriál Pachinko, natočený podle bestselleru Min Jin Leeho, popisuje generace korejské rodiny žijící v Japonsku.
Velká recenze filmu Pachová stopa
Tohle natočit, dostat se s kamerou tam, kam se jim podařilo dostat... klobouk dolů. Pokud vím, je to svého druhu první dokumentární film o kostlivcích české justice.
Milan Kajínek 6. 11. 2024 Film
Recenze filmu Už tě nemám rád. Jak skončí útěk dětí, které nasednou na mezinárodní vlak?
Pokud je film zrcadlem současné mládeže a rodinných vztahů – potěš pán Bůh...
Milan Kajínek 12. 9. 2024 Film
Recenze filmu: Influencerky – spirála povrchnosti a přetvářky. Co je na jejím konci?
Snímek vypráví o svůdné písni, která učí člověka pohrdat běžným životem „ovcí“ a ukazuje cestu k úspěchu, penězům a slávě. Cesta ale, jak se zdá, vede skrz tunel procházející peklem povrchnosti a přetvářky.
Milan Kajínek 11. 9. 2024 Kultura
Recenze filmu Vetřelec: Romulus – hororové varování před genovým inženýrstvím a umělou inteligencí
Otázky robotiky a lidskosti posouvá Romulus do nových dimenzí. Kromě toho, že nový díl přirozeně čerpá z hlavního námětu, otevírá řadu hlubokých otázek, které předchozí díly neřešily.
Milan Kajínek 15. 8. 2024 Kultura