Video organizace Gay Lesbian Straight Education Network (GLSEN) ukázalo, jak tato organizace prosazuje v amerických školách genderovou ideologii prostřednictvím knihovního programu.
Michael Rady, který v rámci GLSEN vede program „Duhová knihovna“, ve videu uvádí, že do škol a knihoven posílají zdarma knihy podporující LGBT.
„Klademe důraz hlavně na knihy zaměřené na hlasy trans a nebinárních lidí a také na knihy, které se přiklánějí k hlasům BIPOC LGBTQ+ lidí … Jako bývalý učitel vím, že mít po ruce kvalitní LGBTQ knihy mi umožní plynule je začlenit do hodiny čtení, kterou bych vyučoval tak jako tak. Je to první krok k tomu, abychom se s tím dostali k dětem.“
Mít LGBT knihovnu „může umožnit okrsku nebo státu mít ten první odrazový můstek k inkluzivním učebním osnovám“. Jakmile bude na škole zřízena Duhová knihovna a rodinní příslušníci uvidí „všechny její pozitivní dopady“ a zároveň uslyší pozitivní příběhy „studentů, kteří se díky těmto knihám cítí ztotožnění a v bezpečí“, vznikne větší poptávka po dalších změnách, řekl Rady.
LGBT knihy
Dvě z knih zařazených do Duhové knihovny jsou „Když se Aidan stal bratrem“ (When Aidan Became a Brother) a „Já jsem Jazz“ (I am Jazz). Obě knihy se zaměřují na malé děti, které se „identifikují“ jako opačné pohlaví.
Tyto knihy jsou distribuovány do tříd žáků od mateřské školy až po druhou třídu základní školy. Mezi další knihy pro tuto demografickou skupinu patří „Burák jde za zlatem“ (Peanut Goes For The Gold) a „Růžová je pro kluky“ (Pink Is For Boys).
Michael Rady také citoval knihovnici ze základní školy, která řekla: „Četla jsem se třídou knihu Peanut Goes for the Gold a mnoho žáků se rychle zeptalo, proč autorka použila ‚jejich‘ místo ‚jeho/její‘. Jeden žák mi dokonce skočil do řeči, než jsem stačila odpovědět.“
„Podělil se o svou osobní zkušenost s bratrancem, který toto zájmeno použil, a jak moc se mu líbilo, že to je i v knize. Řekl: ‚Nemůžu se dočkat, až o této knize řeknu svému bratranci‘,“ uvedla knihovnice.
Protlačování genderové agendy
Několik škol po celých Spojených státech podporuje mezi studenty skrytější šíření této genderové agendy.
„Diskuse o gayích, lesbách, bisexuálech, transsexuálech a nerozhodnutých lidech nepředstavuje diskusi o lidské sexualitě nebo výchově k rodinnému životu a podle kalifornského vzdělávacího zákona NEvyžaduje oznámení nebo souhlas rodičů,“ uvádí se v příručce pro učitele základních škol ze San Francisco Unified School District.
Veřejné školy v Seattlu zveřejnily plán jedné hodiny, ve které žádají děti ze čtvrté třídy, aby napsaly dopis poskytující radu jinému dítěti – chlapci, který se ve dvou letech rozhodl, že je dívka.
V nedávném rozhovoru pro televizi Fox transsexuální aktivista Buck Angel připustil, že „věci v této souvislosti nabírají takové tempo, které se zdá být příliš rychlé“.
„Ukazujeme, že existuje spousta traumat, která se před lékařskými zákroky neřeší, a proč máme velkou populaci detransformovaných, kterou se transgenderová komunita snaží skrývat,“ řekl Angel.
Poznamenal, že neexistuje dostatek výzkumů, které by prokázaly, že podstoupení změny pohlaví zmírní genderovou dysforii. Angel se domnívá, že prioritou by mělo být duševní zdraví, a ne procedury pro změnu pohlaví.
Překlad a redakční úprava původního článku: J. S.